Mediální pozornost věnovaná našemu turnaji byla mimořádná

TELEVIZE / ČESKÁ TELEVIZE

PŘÍMÉ TV PŘENOSY

V průběhu celého srpna mohli diváci České televize sledovat upoutávky na turnaj. Česká televize celkem odvysílala 5 hodin přímých přenosů – dva v sobotu 29. srpna a jeden v neděli 30. srpna.

Den vysílání

Druh vysílání

Čas

Sobota 29. 8.

Přímý přenos

9:00 – 11:00

Sobota 29. 8.

Přímý přenos

18:25 – 19:25

Neděle 30. 8.

Přímý přenos

11:55 – 13:55

REPRÍZY TV PŘENOSŮ

Přímé přenosy byly také odvysílané v reprízách. Jednalo se celkem o 10 hodin repríz.

Den vysílání

Druh vysílání

Čas

   

Neděle 30. 8.

Repríza

6:00 – 7:00

Neděle 30. 8.

Repríza

23:10 – 1:10

Pondělí 31. 8.

Repríza

6:00 – 8:00

Pondělí 31. 8.

Repríza

19:45 – 21:45

   

SESTŘIH TV PŘENOSŮ

Prostřednictvím České televize byl odvysílán hodinový sestřih, který zahrnoval nejlepší momenty z turnaje.

Den vysílání

Druh vysílání

Čas

Čtvrtek 3. 9.

Sestřih

20:20 – 21:20

Celková sledovanost v České televizi na ČT Sport byla přes 400 000 diváků.

Přímý přenos 29. 8. (9:00 – 11:00) dostupný zde

Přímý přenos 29. 8. (18:25 – 19:25) dostupný zde.

Přímý přenos 30. 8. (11:55 – 13:55) dostupný zde

Hodinový sestřih 3. 9. (20:20 – 21:20) dostupný zde

TELEVIZE/U.COM

Kromě České televize byly záběry z turnaje vysílané i na mezinárodních sítích. Jednalo se celkem o 27 zemí (např. Slovensko, Německo, Rakousko, Dánsko, Rusko, Švýcarsko). Dosah sledujících byl až 100 000 000.

OUTDOOR 1. 7. – 31. 8. (JC DECAUX)

Turnaj byl v období od 1. července do 31. srpna prezentován na outdoorových platformách po celé ČR.

Způsob prezentace

Místo

Počet

Billboard

Praha a velká města

133

Bigboard

Praha a velká města

 3

CLV ve městě

Praha

364

CLV na hřištích

Golfová hřiště (ČR)

24

LED obrazovka

Praha – letiště

1

RÁDIO IMPULS

Rádio Impuls vysílalo spotovou kampaň v období od 3. srpna do 30. srpna. Jednalo se o tyto prezentace:

 DENÍK (VLTAVA LABE MEDIA)

V Deníku probíhala inzertní kampaň v termínu od 17. do 30. srpna. Deník přinesl zpravodajství z tiskových konferencí, turnajového týdne a na portále www.denik.cz probíhala prezentace prostřednictvím webového banneru.

GOLFOVÁ MÉDIA

Aktivní propagace turnaje probíhala v relevantních golfových médiích. Konkrétně se jednalo o web Ladies Europen Tour, web České golfové federace, společnost Tee Time, Premium Golf a Golfové noviny.

Společnost Tee Time rozesílala newsletter na 40 000 e-mailových adres v termínu od 3. 8. do 25. 8.  

OFICIÁLNÍ WEB

Oficiální turnajový web obsahuje články, startovní listiny, program, rozcestník fotografií a videí, odkaz na konečné výsledky turnaje.

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Turnaj byl prezentován prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram. Příspěvky na Facebooku měly dosah 192 168 unikátních uživatelů a míra zasažení byla 4,7%. Veškerý obsah byl zveřejňován na Instagramu, zejména v turnajovém týdnu, kdy jsme nonstop sdíleli příspěvky z účtů všech hráček.

www.facebook.com/TipsportCzechLadiesOpen

www.instagram.com/tclo2020/