Czech Ladies Open 2022 – Historický úspěch českých hráček a tři dny přímých TV přenosů

Senzační triumf v rámci 4. ročníku Tipsport Czech Ladies Open hraném v Berouně oslavila amatérka Jana Melichová. Premiérové vítězství domácí české hráčky na Ladies European Tour odvysílala exkluzivně v přímých přenosech ze všech tří hracích dní stanice O2 TV Sport a televizní signál byl zároveň distribuován zahraničním sportovním televizním stanicím, včetně těch světově nejvýznamnějších – GOLF TV, Eurosport nebo Golf Channel.

Pro Českou republiku a Slovensko zajišťovala přímé televizní přenosy společnost O2 TV. Z každého hracího dne (pátek 24. června, sobota 25. června a neděle 26. června) byly odvysílány tři přímé přenosy na O2 TV Sport v České republice a na Premier Sport 2 na Slovensku s celkovou stopáží 12 hodin živého vysílání. V rámci 18 repríz mohli diváci exkluzivní produkce sportovních stanic O2 TV Sport sledovat celkem 72 hodin televizního materiálu z Tipsport Czech Ladies Open.

Zároveň byly živé přenosy z turnaje k vidění ve vysílání TV Tipsport, který na svých stránkách nabídl divákům taktéž 12 hodin přímých přenosů.

Zpravodajské spoty z Berouna odvysílaly i další tuzemské televizní redakce jako Česká televize, TV Nova a CNN Prima NEWS.

TV signál přenášený prostřednictvím zahraničních stanic jako GOLF TV, Movistar Golf, Eurosport, Sky Sports a Golf Channel měl dosah až k 200 milionům domácností po celém světě.

Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je kamion2-1024x683.jpg.

Z dalších mediálních platforem, na kterých byl Tipsport Czech Ladies Open komunikován, zmiňme například intenzivní červnovou kampaň Rádia Impuls (spoty, soutěže o vstupenky, živé vstupy v průběhu turnaje) nebo tištěnou inzerci v periodikách vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA a v Golfových novinách.

Outdoorová mediální kampaň čítala přes 100 velkoplošných billboardů, které byly k vidění v průběhu celého května a června v Praze a dalších velkých městech České republiky. Reklamní plochy City Light vitrín působily na veřejnost například na pražském Letišti Václava Havla, na dalších téměř 200 místech v Praze a na dvou desítkách golfových hřišť v České republice.

Zprávy a výsledkový servis z turnaje hojně přebíraly i tradiční mediální domy v České republice. Více než 200 článků postupně vyšlo na stránkách tiskovin a na internetových portálech vydavatelství MAFRA, CZECH NEWS CENTER či BORGIS. Dosah Czech Ladies Open byl patrný i ve vysílání nejposlouchanějšího rádia ČR – Český rozhlas.

Internetová propagace Tipsport Czech Ladies Open zajistila více než půlmilionové zobrazení reklam s turnajovou tématikou. V období od 1. do 30. června se oficiální webové stránky www.tipsportczechladiesopen.cz mohly těšit solidní návštěvnosti 10 000 unikátních uživatelů.

V souvislosti s cílenými kampaněmi na sociálních sítích @TipsportCzechLadiesOpen se unikátní obsah a zpravodajský servis z berounského turnaje dostal až k milionu uživatelům Facebooku a Instagramu.